"Yo no urdí nada con Císcar porque todo viene de la época de Alborch".
El heredero de Gerardo Rueda niega haber delinquido y evidencia su obsesión con Llinares, "odiaba a mi padre" y Todolí, "era muy agresivo".
09/11/2021
José Luís Rueda, demanà perdó per la seua vehemència en contestar al Fiscal Anticorrupció, en vendre pressumptament com originals, obres pòstumes. Va dedicar la segona jornada a defensar el llegat del seu progenitor. "Encara que les escultures no les va fondre mon pare en vida, fins a 12 reproduccions, es poden considerar originals". Va insistir en què ningú a l'IVAM es va oposar a l'adquisició de les obres del seu progenitor. "Han destrossat al meu pare, a la seua obra i a la memòria d'un geni".
Consuelo Císcar i Casaban, natural de Picanya, és una política valenciana, militant del Partit Popular i exdirectora de l'Institut Valencià d'Art Modern.